تحصیل در ترکیه

تحصیل در کشور ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در کشور ترکیه

ویزا کارت چیست

ویژگی‌های مسترکارت چیست؟

مزایای مستر کارت و ویزا کارت این است که کارمزدهای ناچیز دارد ، می توانید از دستگاه خودپرداز در (ATM)در اداره های تبلیغاتی خود استفاده کرده و از طریق فروشگاه آنلاین دیگری خریداری کنید. . خریدهای اینترنتی مبتنی بر وب ، به طور رسمی مجاز به سازمانهای جهانی ، با علائم تجاری معتبر بین مقامات ، محلهای کار تجاری و بانکهای جهانی ، ارتقاء ادارات و تبلیغات اینترنتی مبتنی بر وب خریداری شده اند.

به هر صورت که ممکن است ، شما می توانید از این مزایای بی شماری ، تا دورترین حد از محدودیت های مجاز استفاده کنید ، تا بتوانید به آنها دسترسی پیدا کنید ، این شانس را به شما می دهد و می توانید از آن برای بهره گیری از سازمان های مشروع و سازمان های دیگر در ایران استفاده کنید. این محدودیت برای شما مناسب است.

مستر کارت یا ویزا کارت چیست؟

مسترکارت و ویزا کارت دو نوع از کارت‌های اعتباری معتبر در جهان هستند و با داشتن بیش از 140 نمایندگی در کشورهای مختلف جهان و با دارا بودن سه میلیون دستگاه پایانه ATM, POS در رتبه اول مبادلات مالی قرار دارند. کارت‌های اعتباری همچون مستر کارت علاوه بر ایجاد دسترسی گسترده به منابع ارزی در خارج از کشور، امکان دریافت وجه نقد در کشورهای خارجی برای مسافرت‌های تفریحی، کاری و یا تحصیلی شما عزیزان را فراهم می‌کند.

تفاوت کارت مجازی با کارت فیزیکی چیست؟

کارت مجازی تنها مشخصات مندرج روی کارت لازم برای پرداخت است که به آدرس ایمیل فرد متقاضی ارسال می‌شود و ماهیت فیزیکی ندارد و در معاملات اینترنتی یا معاملاتی که از طریق فکس یا تلفن انجام می‌پذیرد کاربرد دارد. اما کارت فیزیکی همانند کارت‌های موجود در شبکه بانکی ایران است و از آن‌ها علاوه بر استفاده‌هایی که برای کارت مجازی وجود دارد می‌توانید در پایانه‌های فروش (POS)، هتل‌ها و… اقدام به پرداخت کنید و همچنین از دستگاه‌های خودپرداز سراسر جهان که لوگوی master card یا visa کارت را دارند پول دریافت کنید.

برای خرید مستر کارت در ایران به چه نکاتی توجه کنیم؟

لازم به ذکر است که به علت عدم وجود قوانین مالی و بانکی در این زمینه، همواره امکان تخلفات گسترده و خسارت مالی وجود خواهد داشت اما با رعایت این نکات می‌توانید امنیت صدور مستر کارت را تضمین کنید:

درصورتی‌که بخواهید ویزا کارت و کارت‌های اعتباری دیگر به حساب بانکی خارجی متصل باشند حتماً با نام و مشخصات فردی خودتان صادر کنید.

اگر کارت‌های هدیه اعتباری (Gift Card) همچون مسترکارت پیش‌پرداختی (Mastercard Prepaid Gift Cards) گرفتید، از امکان خرید محصولات و یا خدمات موردنظرتان از طریق چنین کارت‌هایی اطمینان کسب کنید.

از ثبت ملیت واقعی خود به عنوان فردی ایرانی در هنگام صدور کارت اعتباری اطمینان حاصل کنید چرا که امکان دارد حساب بانکی خارجی شما به علت ارائه اطلاعات اشتباه مسدود شود.