تحصیل در ترکیه

تحصیل در کشور ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در کشور ترکیه

ویزای تحصیلی کانادا ؛ فرصت یادگیری در مدارس مدرن

بسیار از والدین از سیستم آموزشی ایران رضایت ندارند و علاقه دارند تا فرزندانشان با اخذ ویزای تحصیلی کانادا از ابتدای دوران تحصیلی‌شان با بهترین متودهای روز آموزش ببینند. از این رو والدین قصد دارند تا فرزندانشان را برای تحصیل در مدارس کانادا به این کشور بفرستند. در کانادا سیستم آموزشی مدارس به گونه‌ای است که دانش‌آموزان بیشترین احساس امنیت برای شکوفایی و رشد را در مدرسه داشته باشند.

در مدارس کانادا فعالیت‌های پرورشی مختلفی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته می‌شود تا هر کدام از آنها استعدادهای خودش را کشف کند و از تئوری محوری دوری شود. اکثر مدارس کانادا دارای کارگاه‌ها، آزمایشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی پرامکانات برای پرورش کودکان هستند.

از کودکانی که اولین سال حضورشان در مدارس کانادایی است، آزمون‌هایی گرفته می‌شود تا پایه تحصیلی مناسب برایشان مشخص شود. همچنین زبان انگلیسی یا فرانسوی در صورت نیاز به آنها آموزش داده می‌شود. در اکثر مدارس کانادا دانش‌آموزان کانادایی و خارجی مشغول به تحصیل هستند و از این نظر نیازی به نگرانی وجود ندارد.

دوران تحصیل در مدرسه از سن 5 یا 6 سالگی در کانادا شروع می‌شود و تا زمان اخذ مدرک دیپلم 12 سال طول می‌کشد. به مدارسی که در کانادا دوره 12 ساله دارند به اصطلاح K-12 گفته می‌شود. در ایالت کبک اما مدارس تا زمان اخذ دیپلم 11 سال طول می‌کشند و پس از آن دانش‌آموزان باید دوره پیش‌دانشگاهی دو ساله را پشت سر بگذارند. مدارس در کانادا هر سال از اواخر ما آگوست شروع می‌شوند و تا اوایل ماه ژوئن به صورت 5 روز در هفته ادامه خواهند داشت. در ادامه با شرایط اخذ ویزای تحصیلی کانادا برای تحصیل کودکان در مدارس آشنا می‌شویم.2

شرایط و فرایند اخذ ویزای تحصیلی برای مدارس کانادا

همانطور که گفتیم تحصیل در مدارس کانادا برای فرزندان شما و آینده آنها مزایای بسیار زیادی دارد. یکی دیگر از مزایای تحصیل در مدارس کانادا این است که با داشتن دیپلم کانادایی، پذیرش در دانشگاه‌های برتر این کشور راحت‌تر خواهد بود.

جهت اخذ ویزای تحصیلی کانادا برای مدارس، ابتدا باید  فرم ارزیابی مدرسه مورد نظرتان را تکمیل کنید، سپس به جمع‌آوری و ترجمه مدارک خواسته شده وسط مدرسه بپردازید و آنها را ارسال کنید، بعد از آن نوبت اقدام برای اخذ ویزای دانش‌آموزی کانادا و پذیرش است، در نهایت باید برای اخذ ویزای همراه والدین اقدام کنید. توجه داشته باشید که مدارک مورد نیاز برای هر مدرسه می‌تواند متفاوت باشد.

ویزای تحصیلی کانادا

ویزای همراه والدین معمولا به صورت پنج ساله و قابل تمدید است. همچنین اگر امکان سفر به کانادا به همراه فرزندان خود را ندارید، روش‌های دیگری نیز برای فرستادن فرزندان‌تان به کانادا وجود دارد. می‌توانید فرزند خود را به خانواده‌های کانادایی که مجوز این کار را دارند بسپارید؛ به این روش Home Stay نیز گفته می‌شود که هزینه آن ماهی 900 دلار کانادا است. در این روش فرزند شما در یک اتاق مجزا به همراه خانواده کانادایی زندگی می‌کند. روش Home Stay در تقویت زبان فرزندان نیز نقش به سزایی خواهد داشت.


https://mmconsultingfirm.com/fa/%d9%88%db%8c%d8%b2%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d8%ad%d8%b5%db%8c%d9%84%db%8c-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%af%d8%a7/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد