تحصیل در ترکیه

تحصیل در کشور ترکیه

تحصیل در ترکیه

تحصیل در کشور ترکیه

تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان

تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان یکی از بهترین راه های مهاجرت تحصیلی به ترکیه حساب می شود که مورد توجه افرادی زیادی در این خصوص قرار گرفته است. ترکیه از جمله کشورهای اپراسیایی مناسب برای تحصیل از نظر هزینه می باشد. با توجه به نزدیک بودن کشور ترکیه بسیاری از افراد تمایل تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان را دارند.

کدام کشور بدون مدرک زبان پذیرش میدهد؟

آیا بدون مدرک زبان میتوان در بهترین دانشگاه های ترکیه پذیرش تحصیلی گرفت؟

هزینه تحصیل در ترکیه به چه ترتیبی است؟

ارائه مدرک زبان یکی از اصلی ترین موراد قابل ذکر در خصوص امر پذیرش و ویزا هستند که متقاضیان در ابتدای امر می بایست به فکر اخذ مدرک زبان نیز هستند. همین مورد باعث دغدغه افراد زیادی در همین موضوع است اما باید در این میان به تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان نیز اشاره نمود. افراد واجد شرایط نیز می توانند با موسسات در ارتباط باشند 

شرایط تحصیل در ترکیه بدون مدرک زبان


ترکیه کشوری اروپایی، آسیایی در اصطلاح اوراسیایی است که فرهنگ آن هم شامل فرهنگ آسیایی و هم اروپایی است. زبان رسمی ترکیه، ترکی استانبولی است. کشور ترکیه دارای فرهنگی سنتی و همچنین فرهنگ کشورهای اروپایی در آن دخیل است به عبارتی کشوری جذاب، خیره کننده و کاملا متفاوت است و بر همین اساس مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است. افراد نیز می توانند در هریک از مقاطع تحصیلی لیسانس، فوق لیسانس و دکتری در ترکیه تحصیل کنند.

سیستم تحصیلی در کشور ترکیه اکثرا بر اساس سیستم کشور آمریکا الگو برداری شده است. دوره لیسانس 4 سال، دوره های تحصیلات تکمیلی 2 تا 4 سال می باشد. شهرهای اصلی ترکیه که داری جذابیت و ویزگی های خاصی است و جزو شهرهای بزرگ دانشجویی می باشد عبارتند از ازمیر، استانبول، آنکارا. دانشگاه های زیادی در ترکیه وجود دارد که هم به زبان ترکی و هم به زبان انگلیسی آموزش می دهند. بسیاری از دانشگاه هایی که از رتبه بندی بالا و شهرت و اعتبار خوبی برخوردار شدند اکثرا به زبان انگلیسی هستند.


متقاضیان نیز برای تحصیل در مقطع لیسانس باید مقطع دبیرستان خود را تمام کرده باشند یا در حال تحصیل باشید. سایر مدارک مورد نیاز عبارتند از:

ارائه فرم درخواست

دیپلم دبیرستان یا گواهی با این مضمون که افراد به زودی فارغ التحصیل خواهند شد.

ارائه گواهی دال بر مدرک زبان

انگیزه نامه

اثبات توانایی پرداخت هزینه ها (نامه تمکن و پرینت حساب)

ارائه گواهی نشان دهنده دال بر توانایی مالی برای پرداخت هزینه ها را در دوره تحصیلی

مهلت ارسال مدارک و درخواست نیز قبل از تاریخ 1 اوت می باشد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد